Příroda je víc než my, víc než cokoliv, kdokoliv

pondělí 23. prosince 2013

Úvod

  Je to můj již druhý blogspot, který jsem se rozhodl založit a tématika? Ta už od názvu stránky prozradí všem, oč se jedná. Na mé první stránce První blogspot, kde se zajímám o psychologii a poznatky, které v životě pochytím, se snažím vycházet pouze s doloženými experimenty a je proto velmi těžké, při všech mých aktivitách stíhat psát kvalitní a zároveň poučné články. Rozhodl jsem se tedy založit svůj druhý blogspot, ve kterém budu moct být mnohem aktivnější. Cvičením psa, jeho výchovou a všemi jinými věcmi, které nejoblibenější mazlíček člověka obnáší, jsem si s minimální garancí prošel, tak určitě částečně budu vědět o čem mluvím. V blízké době bude malý chlupáč opět součástí mého života, ale než začnu psát o "něm" a o jeho životě, rozhodl jsem se založit tento blog, abych mohl šířit poznatky o všech různorodých psech, jejich psychice, mentalitě, výchově, původu a všech různorodých zajímavých věcech.
  Jsem tedy velmi rád, že mne po dlouhé době napadl kompromis, ve kterém se nemusím omezovat v psaní a zároveň nebudu zahlcovat mé hlavní stránky zbytečnými popisy, které by neměli tak velkou váhu.
  Rád bych přidával minimálně jeden krátký článek denně. Ať už jen pár informací s fotkou a plemenem, přes různá videa, až po rozsáhlé články o různých cvičení a metodách. Taky se už budu moct rozepsat o vlastních pohledech na věc, jako například oblíbené plemeno, styl výchovy aj.. Tyhle rozbory jsem si na theoryofpsychology dovolovat nechtěl z důvodu racionálního myšlení.



  Doufám, že budou mé články o psech čtivé a zalíbí se Vám, je to jediná malá protislužba k tomu, abych měl motivaci psát. První web se celkem zajímavě uchytil a dost mě překvapilo, že se na druhý článek přišlo "podívat" přes 200 lidí, bez toho, aniž bych svým blogům dělal nějakou velkou reklamu (čti žádnou).

  Proč jsem se rozhodl psát o psech? Psychologii jako takovou mám rád z důvodů, že je to velká neznámá, ať se snažíme pokořit všelijaké hranice, pro mě hranice s přírodou a psychikou pokořit nelze, nikdo nebude pro mě 100% znalec těchto dvou věcí. Stále nové otázky ve mně totiž vzbuzují jistý zájem se o danou věc zajímat, ne pokořit, pouze zajímat a zjistit nezjistitelné, nejde mi ani o ukojení ega, že jsem dosáhl něčeho, čeho jiný ne a můžu na tom vydělat. Vnitřní vzruch to ve mně budí z toho důvodu, že se opět přesvědčím, že mám pravdu v tom, že tyto dvě věci jsou stále velkou neznámou a pro člověka nepokořitelné.



Kelečský Xero z Javorového vrchu Beskydy zvaný Ronny; předchůdce kokršpaněl Aron

Žádné komentáře:

Okomentovat